۵ پاسخ

اره من دیشب براش کیک گرفتم کادو هم کش و گلسر وازجینگلوجات خودش انتخاب کرد با یک صندل گرفتم. مامانمم امروز بهش پول داد گفت هرچی دوست داشتی بخر

ما پریروز واسش رفتیم اسباب بازی خریدیم اما جون بادمون نبود و نگفتیم بهش دیکه اون حساب نیست
دیگه امروز قراره ببریمش شهر بازی و بعدم چیزی که دوست داره بگیریم براش

خب برید دوتایی بخرید

من دیشب براش کیک خریدم رفتیم دوتایی بیرون کیکشم گفت بده بخورم همونجا تو پارک دادم نصفشو خورد مینی کیک بود، امروزم صبح بیدار شد سوپرایزش کردم اسکوتر خریده بودم براش دادم، شبم مامانم براش جشن گرفته یه کیک میخاد درست کنه هدیه بدن بهش در حد عروسک

من بعدازظهر میخام برم
ی النگو براش میخرم
با ی مینی کیک
و احتمالا برچسب باب اسفنجی🤣عاشقشه

سوال های مرتبط