همسر منم گرفت دو هفته س سینه و گلوش درگیره فقط یکم شربت برون کلد خوب بود براش
ای خواهر منم دوهفته اینجوریم هرچقدرم دارو میخورم بی فایدس
جوش شیرین روزی ۳ دفعه قرقره کن خوب میشی من ۳ هفته گلو درد بودم هفته سوم باجوش شیزین خوب شدم
اگه بتونی استنشاق آب نمک کنی قبل خواب خیلی اثر میذاره
و آلتادین
دگزامتازون زدم و پینی سیلین اوکی شدم
پروسه درمانش خیلی طولانیه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.