۶ پاسخ

همسر منم گرفت دو هفته س سینه و گلوش درگیره فقط یکم شربت برون کلد خوب بود براش

ای خواهر منم دوهفته اینجوریم هرچقدرم دارو میخورم بی فایدس

جوش شیرین روزی ۳ دفعه قرقره کن خوب میشی من ۳ هفته گلو درد بودم هفته سوم باجوش شیزین خوب شدم

اگه بتونی استنشاق آب نمک کنی قبل خواب خیلی اثر میذاره
و آلتادین

دگزامتازون زدم و پینی سیلین اوکی شدم

پروسه درمانش خیلی طولانیه خیلی

سوال های مرتبط