۵ پاسخ

من والدین سمی رو دارم میخونم

منم خوندمش

من خوندم اینو🥰 داستان قشنگ و غم انگیزیه..

ماهم داریم کتاب ستاره ها چیدنی نیستند رو میخونیمم🥹❤️
بنظرم تا اینجا خوندنش برای هر خانمی واجبهه🫠👍🏻

تصویر

اره موقعی که ۱۵ سالم بوده خوندم.الان فیلمشم ساختن

سوال های مرتبط

مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یلدا🩰🦢 مامان یلدا🩰🦢 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری