۳ پاسخ

خیلی وقته نریختن

کارت امید برابچه های متولد سال 405

کارت امید فقط واسه متولدین۴۰۵هست از اول اردیبهشت واسشون واریزمیکنن
یسناهم اطلاع ندارم ولی دیدم مامانا گفتن که۳۰قراره بریزن یعنی امروز

سوال های مرتبط