کمبدبختی داشتم استرس اینم بهم اضافه کردی😂😂😂
نه 408 میرن کلاس اول
نیمه اول 401.... 407 میرن اول
دختر منم آبان ۱۴۰۱ دنیا اومد
جدی دو سال و نیم دیگه ؟ 🥹 چرا اینقدر زود میگذره خدایا
نه 407میرن پیش2
حالا فکرکن بچه های شما که آذر ۴۰۱ هستن با بچه های من که شهریور ۴۰۲ هستن باهم میرن مدرسه
بچه های من خیلی ریز هستن. شهریوری ها از همه کوچیترن تو کلاس. بگردم براشون
دخترم دی ماه 1401کی کلاس اول
نه عزیزم 1408 میرن
چون نیمه دومی هستن
پیش 1 فک کنم 406 میرن
دختر منم ۲۰ آذر ۴۰۱ به دنیا اومده 😍
وای اشک تو چشام جمع شد از ذوقش
یعنی دختر منم ۲ سال ونیم دیگه میره پیش
ای خدااااا ، زنده باشم و ببینمت مادررررر🥹😍
میره پیش دبستانی
دخترمنم ابان 1401
عرفان ۱۷ روز بزرگتره از بچه هات، ۴۰۷ پیش دبستانی میرن، ۴۰۸ کلاس اول🥺
دختر من آذر۴۰۱ب دنیا اومده
پسر من دی ۱۴۰۱ ب دنیا اومده
۴۰۸ میرن
پسر منم آذر 401 بدنیا اومده🤧😂
۴۰۸ میرن
چون نیمه دوم هستن.
🤣🤣🤣🤣 منم
البته پسر من نیمه دومیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.