خانوما من هنوز حرکت زیادی حس نمیکنم خیلی نگرانم طبیعیه؟؟؟؟؟ش

۴ پاسخ

اره بابا
من از ۲۴ ،هفته حس کردم

منم اصلا هیچی حس نمیکنم

من روزی دوبار شاید حس کنم
جفتم قدامیه و دکترم گفت تا ۲۴ هفته طبیعیه

آ ره تا ۲۵ یواش یواش حس میکنی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری