۶ پاسخ

نگران نباش خب هر بچه ای یجوری میشه دیگه
من خودمم ۳ قلوام هم هفته شما دوسه روزه دارم کم کم حس میکنم
خیلی هارو دیدم میگفتن از ۱۷ یا ۱۸ هفته تکون بچشونو فهمیدن
خیلی هام میگن ۲۴ هفته به بعد

میشه هشت هفته بری براقلب یکی باشه و سونو دوم دوتا باشه

منم هنوز حس نکردم برامنم دوقلوئه

من ازهفته ۲۳دوقلوهامو حس کردم جفتم قدامی

اگه جفتت قدامیه دیر متوجه مبشی

عزیزم من ۲۲ هفته و یک روزم هنوز هیچی حس نکردم.
نگران نباش
اگر خیلی فکرت رو درگیر میکنه با دکترت در میون بزار

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری