۷ پاسخ

بدون کش و قوس مگه میشه زندگی کرد اخه😎

پس یسری ها یوگا کار میکنن تو بارداری ، کلی کش و قوس میدن
فقط فکرکنم‌نباید خیلی کمرت رو بچرخونی

منم کش و قوس میدم اصلا بعضی وقتا ازاین پهلو به اون پهلو میشم قلنجم می‌شکنه خخخ

دقیقا منم ایقد تو دلم مونده خودمو کش و قوس بدم
وقتی اینکار میکنم شکمم یحوری میشه میترسم 🥲

من که از اول تا علان خودمو کش میدادم چیزی نشده

چرت بابا منک همش اینکار میکنم اگ خیلی جدی بود دکترا گوش زد میکردن

دکترگفته نبایدکشوقوس بدی؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد