۶ پاسخ

مال منم مونده شکم بند ندارم ببندم دیگه بیخیال شدم

ناراحت نباش😂

هرچي از خودت بيشتر شير بخوره شكمت زودتر جمع ميشه

حتما شکمت رو با گن یا شکم بند ببند و هنوزم زوده یکم باید صبر داشته باشی تا جمع بشه 😅 اگه طبیعی زایمان کردی هم میتونی کم کم ورزش سبک رو شروع کنی ..

گن ببند هرروز

شکمبند ببند

سوال های مرتبط