۶ پاسخ

براش بازی مونته سوری گرفته بودم اونو دادم بهش

براش حباب ساز گرفتم

تصویر

لگو پارو گرفتم

من براش گیر و کش چند تا دوس داره بعد از ظهر میخرم

من این لباسو براش گرفتم

تصویر

من و باباش دخترمونو بردیم شهربازی بعدم رفتیم براش پیتزا و قارچ و سیبزمینی که دوست داره گرفتیم خورد،یه بلوز شلوارم براش کادو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🧸السا😘 مامان 🧸السا😘 ۳ سالگی