۲ پاسخ

من ۷ تا بادوم رو از شب قبل با آبجوش خیس میکنم تا فردا صبح،بعد پوستش رو میگیرم و با یه لیوان آب خوب میکسش میکنم و از صافی ردش میکنم که میشه شیربادوم،بعدش با یه قاشق آرد برنج و یه مقدار کره و اندازه یه نخود نبات میذارم رو حرارت و مدام هم میزنم،وقتی به غلظت رسید یکم گلاب میریزم،اینجوری پسرم خیلی دوست داره

پنج تا دونه بادام درختی رو چند ساعت خیس بده بعد پوستشو بگیر با الک خوب بساب بعد یه قاشق مرباخوری آرد برنج با ۱۲۰سی سی شیر پاستوریزه پرچرب خوب هم بزن تا آرد قشنگ قاطی شه گوله گوله نشه بعد نصف قاشق مرباخوری بهش شکر اضافه کن و پودر بادامارو بریز توش بزار رو شعلهمتوسط گاز مدام هم بزن تا ب غلظت فرنی برسه بعد اینکه ولرم شد بده بخوره نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۶ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی