خانما کسی تو ۶ هفته رفته سونو قلب بچه تشکیل شده بوده؟

۱۱ پاسخ

اگ میخای خیالت راحت شه بزار ۷هفته بشه بعد برو

آره من پنج هفته و شش روز تشکیل شده بود

۶هفته تشکیل شده بود ولی با شکمی دیده نشد واژینال شدم

اره منم ۶هفته ویک روز بود تشکیل شده بود وضربان ۱۷۱تا بود فقط دوثانیه گذاشتن گوش بدم زیاد نه

من ۶ هفته رفتم فقط کیسه بود. حتی جنین هم نبودش😅

من 6 هفته رفته بودم تشکیل شده بود و نبض و نوشته بود 126 ولی نزاشتن گوش بدیم هفته ی 9 رفتم برای شنیدن

من ۶هفته و۶ روز رفتم

من رفتم 6 هفته3 روز تشکیل شده بود

۶ هفته خیلی کمه ولی اگه میخوای ک دیگ خیالت راحت باشه بزار ۸ هفته برو

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم

من من رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرقشنگم❤️ مامان پسرقشنگم❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری