واسه بیمارستان میگن باید جلولباس دکمه باشه و شلوار بخاطر ناف بچه سرهمی واسه مرخص کردن دودست بلوازشلوار بگیر جلو دکمه
من ۱۹ تیکه گرفتم
۲۰۰😁
البته وقتی خریدم هنوز حتی اقدام هم نکرده بودم به بارداری
من سرهمی میخوام بگیرم ب نظرت گیر میدن
شورته اصلا به کار نمیاد
من تزملیکاکیدز گرفتم خدایی جنسش خوبه شستم پرز ندادرنگش م نرف
من جلو دکمه گرفتم اذیتش نکنن
بستگی ب جنسش داره من ۷۸۰گرفتم
خوبه اینا گلم فقط براش کلاه و جوراب بگیر و بس
اینارم ملیکا کیدز داره
رویا کیدز حدود ۳۵۰ میده
اره قشنگع
دیجی کالا ۲۵۰ داره
من ۵۵۰
۴۸۰ گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.