خانما از این ستا برا بیمارستان خوبه؟؟

بعد چند گرفتید ۵ تیکه ؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

واسه بیمارستان میگن باید جلولباس دکمه باشه و شلوار بخاطر ناف بچه سرهمی واسه مرخص کردن دودست بلوازشلوار بگیر جلو دکمه

من ۱۹ تیکه گرفتم

۲۰۰😁

البته وقتی خریدم هنوز حتی اقدام هم نکرده بودم به بارداری

من سرهمی میخوام بگیرم ب نظرت گیر میدن

شورته اصلا به کار نمیاد

من تزملیکاکیدز گرفتم خدایی جنسش خوبه شستم پرز ندادرنگش م نرف

من جلو دکمه گرفتم اذیتش نکنن

بستگی ب جنسش داره من ۷۸۰گرفتم

خوبه اینا گلم فقط براش کلاه و جوراب بگیر و بس

اینارم ملیکا کیدز داره

رویا کیدز حدود ۳۵۰ میده

اره قشنگع

دیجی کالا ۲۵۰ داره

من ۵۵۰

۴۸۰ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری