نینیت دخمله
من رسیده ب زیر صفر...😅
من میلم صفره بچم پسره
منکه یادم رفته چیکار میکردم اصلا میل ندارم 😂
بشدت تو حاملگیام دوس دارم منتها میترسم از سرویکسم
اره من سر هر دوتا بارداری هام میلم بالاتر رفت در این حد که شوهرم رد بشه از پیشم میخوام😂 هر دوتا بچه هامم دختر هستن
البته بنظرم ربطی به جنسیت نداره بخاطر هورمونهای بارداریه
نه
خیلی هم بدم میاد😐😂
البته چند هفته هست اینجوری شدم اوایل بدم نمیومد اما الان انقد بدم میاد فراریام ازش کلا یادم رفته باید چه شکلی انجامش داد برام سخت شده🫠🫠🫠
من ک فرار میکنم بیزارممممم
ن خداروشکر
فعلا از رابطه متنفرم
حال و حوصله شو ندارم
قبل بارداری یه شب درمیون بود 😮💨بزا الان چند ماه استراحت کنیم 🙂↕️
نینیت دخمله احتمالا
منم اینجوری ام ،میگن حس جنسی بالا باشه بچه پسره ،حالا برم آنومالی پسر باشه مینویسم 😁😇😍😂
اره اولش خیلی زیاد میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.