بچه ها شما هم میل جنسیتون زیاده؟؟ طبیعیه آیاااا؟🤔🙄😍🤤🤤

۱۲ پاسخ

نینیت دخمله

من رسیده ب زیر صفر...😅

من میلم صفره بچم پسره

منکه یادم رفته چیکار میکردم اصلا میل ندارم 😂

بشدت تو حاملگیام دوس دارم منتها میترسم از سرویکسم

اره من سر هر دوتا بارداری هام میلم بالاتر رفت در این حد که شوهرم رد بشه از پیشم میخوام😂 هر دوتا بچه هامم دختر هستن
البته بنظرم ربطی به جنسیت نداره بخاطر هورمونهای بارداریه

نه
خیلی هم بدم میاد😐😂
البته چند هفته هست اینجوری شدم اوایل بدم نمیومد اما الان انقد بدم میاد فراری‌ام ازش کلا یادم رفته باید چه شکلی انجامش داد برام سخت شده🫠🫠🫠

من ک فرار میکنم بیزارممممم

ن خداروشکر
فعلا از رابطه متنفرم
حال و حوصله شو ندارم
قبل بارداری یه شب درمیون بود 😮‍💨بزا الان چند ماه استراحت کنیم 🙂‍↕️

نینیت دخمله احتمالا

منم اینجوری ام ،میگن حس جنسی بالا باشه بچه پسره ،حالا برم آنومالی پسر باشه مینویسم 😁😇😍😂

اره اولش خیلی زیاد میشع

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری