نه کیلو کمه؟؟!!🫥🫥
واقعا بهداشت بهتون میگه کمه؟؟؟
خیلی خوبه که ماشااله بهش
7500🥲
خوبه که وزنش دختر منم۹/۲٠٠هست
عشقم خوبه که مال من 7400روانی شدم
۶۹۰۰پسرم
چه خوب یکی میگه وزنش بالا بره یکی هم مثل من نگران اضافه وزن هست
دخترم جدیدا بد غذا شده و فقط شیر میخواد وزنش هم که هم ژنتیکی تپلی هستن هم شیر خشک تا حدودی باعث تپلی شدن میشه
ماشالله خوبه عزیزم
پسر من تو یکسالگی 8900بود امیدوارم تا 15ماهگی حداقل 10بشا
۹کیلو خوبه دیگه
شاهانم ۹ کیلوعه
دختر منم نه کیلوعه علاوه بر بد غذایی
شیرم نمیخوره از ۴ ۵ ماهگی تو خاب دارم شیرش میدم😒😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.