۴ پاسخ

من میدم هم آب پرتقال هم خودشو تو عصاره خوریش
چون اسیدیه میگن برای بچه هایی ک رفلاکس دارن خوب نیست

من ب دلانا میدم خیلی ام دوست داره

شیرین باشه نه بد نیست یکم بده اشکالی ندلره.

بد نیست عزیزم ولی پرتقال چون اسیدی ممکنه اذیتش کنه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان سوین❤ مامان سوین❤ ۱۱ ماهگی
مامان آرسین🧸🩵 مامان آرسین🧸🩵 ۱۳ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان دلبر💕✨ مامان دلبر💕✨ ۱۶ ماهگی