علائمی خاص و مشخصی نداره با ازمایش مشخص میشه
اگر واریکوسل باشه :درد بیضه تیر کشیدن یهویی یا بعد از کار سنگین اگر واریکوسل نباشه علائم نداره در هر دو صورت باید ازمایش اسپرموگرام بده بعد اگر یکم ضعیف بودن دارو میده اگر خیلی باید سونو بیضه انجام بده بعد سونو بیضه میگه که واریکوسل گرید چنده دو به بالا نیاز به عمل داره بهت پیشنهاد میدم اگر قصد بارداری داری وقتی عمل کردی همون ماه وادارش کن دارو هم بخوره که سریع جواب بگیرید اکثر دکتر ها میگن بعد ۶ماه دارو بخوره اما اشتباه نکن
فقط با آزمایش مشخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.