خانوما علائم اسپرم ضعیف چیه ؟

۳ پاسخ

علائمی خاص و مشخصی نداره با ازمایش مشخص میشه

اگر واریکوسل باشه :درد بیضه تیر کشیدن یهویی یا بعد از کار سنگین اگر واریکوسل نباشه علائم نداره در هر دو صورت باید ازمایش اسپرموگرام بده بعد اگر یکم ضعیف بودن دارو میده اگر خیلی باید سونو بیضه انجام بده بعد سونو بیضه میگه که واریکوسل گرید چنده دو به بالا نیاز به عمل داره بهت پیشنهاد میدم اگر قصد بارداری داری وقتی عمل کردی همون ماه وادارش کن دارو هم بخوره که سریع جواب بگیرید اکثر دکتر ها میگن بعد ۶ماه دارو بخوره اما اشتباه نکن

فقط با آزمایش مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم قصد بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری