۴ پاسخ

استخون بندیش کوچولوعه حتما براهمین ریزه

عزیزم منم یه چند وقتی خیلی حرص خوردم چون میگن بوت ریزه و اینا ولی فهمیدم مردم انتظار دارن بچه دو ماهه اندازه بچه یه ساله باشه مثلاً فکر میکنن تو دو ماهگی باید ده کیلو شده باشه درحالی که نرمالش همین پنج کیلو هست بعد از خودشون بپرسی بچت دنیا اومد چند کیلو بود میگن دو کیلو 😐 ( واقعا پرسیدم 😅) بعد به بچه ما که حالا سه ، سه و نیم دنیا اومده میگن واییییی چه کوچولو واییییی چه ریز واییییی چرا بزرگ نمیشه 🙄 جدیدا دیگه دلم میخواد بگم اگه فکر میکنین بزرگتر نشده حتما چشماتون مشکل داره چون وزنش که داره بیشتر میشه ، از اون ور ژنتیک هم تاثیر داره دیگه مثلاً من و شوهرم قد بلند و لاغریم بچمون هم همینطوره

منم وزنش خوبه ولی خیلی ریزه میزس
غصشو میخورم

وزنش خوبه دیگه

سوال های مرتبط