ماه اول احتمالا شیرت خوب بوده اما همونجوری پیش نرفته و احتمالا شیرت رزقش رفته یا خیلی خودتو تقویت کن یا کمکی بده، دختر من ماه اول ۶۵۰ گرم اضافه کرد بستمش ب شیرخشک دوماهگی شد ۵۳۰۰
وزن کم گرفته توی یه ماه کمکی چرا نمیدی
منم پسرم 3/300 یک ماهکی 4/800 بود
پسرمنم تو سه ماهگی ۷ کیلو بود انوقت میبیننش میگن چقدر ریزس
والا توقع دارن هرکول بدنیا بیاریم
نرماله عزیزم رو نمودار
دختر منم همین بود شیر خودمو میخورد
بعد اینکه اعتصاب کرد و شیرخشکی شد از 3 تا 5 ماهگی کلا 700 گرم اضافه کرد🥲میخوام بگم شیرخشک همچین تاثیر گذار نبود
خیلی خوبه
پسر من 1/700
دوماهگیش 3🥹🥹
نرماله عزیزم
میتونی تو قسمت ابزار ،این اطلاعات رو وارد کنی و نمودار رشدش رو ببینی که نرماله یا چطوریه
وزنش نرماله
دختر من ۳/۳۰۰ تولد
سه ماهگی ۵/۱۰۰
🫠🫠🫠 من اینطوری باید خودموبکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.