برا گل دختراتون روز دختر چی کادو گرفتین

تصویر
۸ پاسخ

برای هرسه تاشون ساعت هوشمند گرفتیم

من فعلا چیزی نگرفتم وقت نکردم برم کیک گرفتم براش

نخریدم ولی واسشون دسروکیک وپیتزا درست کردم

من هیچی...
وناراحتم

ماهم برادختربزرگم سه تا جوجه گرفتیم عاشق جوجه شده. یه سبد وسایل خاله بازی توش قابلمه و گاز این چیزاس. برا ریحانه هم خرگوش گرفتیم باطری میخوره دکمه شو میزنی بپربپر میکنه راه میره

تیشرت شلوارک

من میخوام برم براش کتاب پارچه ای بگیرم ان شاء الله

استخر توپ انشالله هنوز نگرفتم منتظرم حقوق باباش واریز بشه😊

سوال های مرتبط