برای واکسن دوماهگی تا چند روز بچه اذیته؟

۷ پاسخ

روز اول بچه ی من تاعصر حالش خیلی لم هوب بود کلی بازی کرد ولی شب تب شدید داشت گریه نمیکرد ناله داشت بیشتر دوباره صبح ک بیدار شد حالش خوب بود عصر یکم بیقرار شد تا شب شبم زود خوابید صبح ک بیدار شد اوکی بود

من الان زدیم نسبت به دوماهگی برا ما این سبک تره فعلا تا الان
اکثر روزاول عذیت میشن روز دوم اوکی دیگ

برا من فقط روز اول اونم پاشو تکون میداد گریه میکرد بعدش خوب بود

والا من دیروز واکسن زد. فقد هر 4 ساعت دو برابر وزن استامیوفن میدم و قنداقش کردم. ن تب داره ن بی قراره. مثل قبله خداروشکر گریه هم نکرد خیلی در حد چند ثانیه

2روز اول اذیت میشن

تقریباً همون دوروز اول یکمم روز سوم جای واکسن دردمیکنه همین

٢ روز ... روزی ک میزنی با فرداش تا شب

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی