روز اول بچه ی من تاعصر حالش خیلی لم هوب بود کلی بازی کرد ولی شب تب شدید داشت گریه نمیکرد ناله داشت بیشتر دوباره صبح ک بیدار شد حالش خوب بود عصر یکم بیقرار شد تا شب شبم زود خوابید صبح ک بیدار شد اوکی بود
من الان زدیم نسبت به دوماهگی برا ما این سبک تره فعلا تا الان
اکثر روزاول عذیت میشن روز دوم اوکی دیگ
برا من فقط روز اول اونم پاشو تکون میداد گریه میکرد بعدش خوب بود
والا من دیروز واکسن زد. فقد هر 4 ساعت دو برابر وزن استامیوفن میدم و قنداقش کردم. ن تب داره ن بی قراره. مثل قبله خداروشکر گریه هم نکرد خیلی در حد چند ثانیه
2روز اول اذیت میشن
تقریباً همون دوروز اول یکمم روز سوم جای واکسن دردمیکنه همین
٢ روز ... روزی ک میزنی با فرداش تا شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.