۵ پاسخ

نه نگران نباشچیزی نیست

بستگی به بچه داره داره پسر من اصلا تب نکرد کلا هم دو سه ساعت اخر شب بیقرار بود فرداشم که دبگه هیچی خوب بود

اره من امروز زدم خیلی اذیته طب داره

قبلش پاراکید دوبرابر وزنش بده بعدم هر چهار ساعت بده

نه سخت همون روزشه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان توماج مامان 
وجوجه مامان توماج مامان وجوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی