نه سخت نیست
نه سخت نبود قطره اشو ۵ دقیقه به وقتش مونده بده قنداق هم کن راحت
بستگی به بچه داره بعضی بچه ها خوش واکسنن بعضی ها نه
بچه من ک ۱۱ اسفند رفتم زدم کلا از همه چی افتاد نه شیر میخورد نه بیدار میشد هیچی ب هیچی بردمش دکتر خودش به بیمارستان چن بار زنگ زدم مردم و زنده شدم فقط من توصیه میکنم الکی بهش استامینوفن نده من هر ۶ساعت ۴بار دادم بچمو خیلی گیج کرده بود فقط قبل واکنس بده بعد ۶ساعت مجدد بده بعد اگر دیدی تب نداره نده گلم بچت گیج میشه شیر هم نمیخوره بازم از پزشک خودش بپرس من اشتباه کردم نپرسیدم اینطوری شد خیلی سخت بود برامون
نهههههه
برای منم سخت بود،هم تب داشت و بیحال بود و هم پاش که تکون میداد خییییلی شدید گریه میکرد
بستگی به بچه داره،انشاالله برای شما راحت باشه
وس من ک سخت بود بستگی ب خود بچه دار
نه اصلا سخت نیست
برای من خداروشکر آسون بود
چون تب نکردن
بهونه هم نگرفتن
بچه ها با هم متفاوتن
امیدوارم واسه شما آسون باشع
مگ فردا بهداشتا بازن؟!
بستگی ب بچه داره
ایشالله سازگار باشه
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.