مواد شوینده بهداشتی بزارید برای ماه اخر بخرید بخاطر انقضاشون بهتره
من دیروز رفتم بخرم دیدم تا ماه 9 امسال تاریخ داره فقط
من فیروز خریدم
قیز سن نیه یوخسان به
ماما بیبی هم مارک خیلی خوبیه
هم ملایمه
هم قیمتش مناسبه
هم درصد رضایتش بالا بود
من پینو خریدم. خیلیا میگن بوی خوبی نداره ولی من دوست داستم. تصمیم داشتم ماستلا بخرم که خیلی گرون بود😢
من بیبی لند خریدم
من که فیروز گرفتم چون همیشه بوده وهمه استفاده کردنو مشکلیم نداشتن
من فیروز گرفته بودم خوب بود
ولی پماد برای سوختگی پای بچه از همون کالاندولاهای قدیمی نارنجی ها بیشتر میسازه به بچه ها
فیروز حساسیت نمیده .
ولی بی بی لند به بعضی از بچه ها نمیسازه
فیروز خوبه من اولشو پینو خریدم بعدش میرم سراغ فیروز
من فیروز خریدم
والا اکثرا فیروز میخرن، منم موندم کدوم برند رو بخرم
pino خوبه
فیروز همیشه بهترین بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.