ناهار امروز پسرک🐠🫀

هویج پلو🥕🥩🍚🧅

تصویر
۴ پاسخ

نوش جونش
پسرمن حتما ماستم باید کنارش باشه😐😂🤌🏻

نوش جانش ❤️

عزیزم شما از کیه بافت غذا اینطوری ب پسرون میدین مم هنوز کامل میکس میکنم پوره پوره نمیدونم از یکی دون دار بدم

چجوری درست کنیم

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻🧸 مامان نویان👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی