۴ پاسخ

چون کمیسیون میگیرن اونجا ممکنه ردت کنن قبول نکنن سزارین بشی

نامه داری کارت راه میوفته پارسال کمیسیونش با نامه فوبیا ( ترس) میکرده ولی امسال مثل اینکه نمیکنه

دکترت کیه؟ دنا منو پیر کرد تا سزارین شدم

وقتی نامه داری دیگ گیر نمیدن گمونم

سوال های مرتبط