۴ پاسخ

والا من دادم یبوست گرفته کنارش قطره بی بی کر دارم میدم خوبه الان

این خوبه

تصویر

نه یبوست نمیشن برند خوب بگیر عکسش می‌فرستم عالیه
بهتره تایم عصر تا شب باشه و یک ساعت بعداز شیردهی یا نیم ساعت قبل از شیردهی
صبح ها بعد از اولین شیر صبح آد بده

من که ب بچه هام دادم یبوست تاحالا نگرفتن .شبها

سوال های مرتبط

مامان ویهان جوجو مامان ویهان جوجو ۸ ماهگی