۵ پاسخ

فاموتیدین۴۰ بخور بهتر میشی

واي دقيقا منم اينجوريم چيكار كنم راهنةار بدين همش معدم سنگينه😭

من حتی آبم بخورم معدم سنگین میشه

منم همینجوری هستم احساس ترشی هم میکنم

منم معدم همینجور شده بود
اما الان خوب شدم
دمنوش آویشن خیلی خوبه من می‌خوردم آروم میشدم

سوال های مرتبط