مامانای پسردار چکارا کردید پسر آوردید ؟🫠

۱۴ پاسخ

من هیچی🤣فقط سمت همسرم کلا پسر زان😂

خواست و قسمت خدا بود فقط...نه روزای تخمک گذاری مرتب رابطه داشتم نه چیزی ، فقط هم‌ سردیجات میخوردم میگفتم هزار درصد بچم دختره اما رفتم سونو گفت پسره و من کلا هنگ کردم😐

هیچکار خودش پسر شد

هیچ کاری نکردیم والا خواست خدا هست

رژیم دختر گرفتم پسر شد🤣

برنامه ریزی که نکردم اما کلا ما گرمی زیاد میخوردیمهم من هم شوهرم

خیلیم معجون وموز مصرف کردیم

من باردارنمبشدم این کاراروکردم برا بارداری
به همسرم ریشه جینسینگ وعسل وگرمی‌میدادم
یخ درمانی بیضه میکردیم یکروز درمیون رابطه
و‌اینکع مادرشوهرمم‌دوتاپسردارع
خداروشکر خداهامینمونگه‌داره ولی دخترم دوست داشتم

خودت چیکار کردی عزیزم

هیچی همینطوری پسر شدن

نمی‌دونم والا خودش شد

اول خواست خدا بوده ولی خوب گرمی و معجون و موز هم خیلی مصرف کردیم

هیچی والا خودش پسر شد😂😮‍💨

نمیدونم خواست خدا بوده

سوال های مرتبط

مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی