پسر دختر مگه داره
شاید یکم شیطون ترن این جوری میگن
البته من دخترای دیدم ک از پسر بدترن😂
پسرها توی سن بلوغ خیلی سرکش و پرخاشگر میشند، پسر بزرگ منم ۱۵ سالشه دمارمو درآورده
یکی از دختر داری میناله یکی از پسرداری . خدا هم نمیدونه به چه ساز بنده هاش برقصه
مامان منکه جونش درمیره واسه پسراش
پسر داشتن بی نهایت سخته
اینجا میگن دختر داریم از پسر بدتر
حتی دختر بد بد هم از پسر خوب بهتره🙄🙄🙄پسر ماشاالله خیلی شیطونه و ادمو میچزونه
بچه ها حالا جفتشون شیطونن دیگه دختر و پسر نداره اون قدیما بود دخترا آروم تر بودن
هیییییییچ فرقی نداره شاید پسرا خشن تر و شیطان ترن تو عصبانیت این حرفا میزنن
هزیون میگن ته ناشکریه این حرف
والا پسر من هم شیطون هم اینکه جیشو یاد نمیگیره فعلا ک داره دهنم سرویس میشه خدا بخیر کنه وقتی بزرگتر شه
پسر از یه سنی به بعد خون آدم رو میکنه تو شیشه
ای خواهر
دختر دیدم از پسر شیطون تر 🫤
والا دوتاش خوبن
ولی پسرا شلوغترن معمولاً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.