مامانا سونو وزن بعد ۲۸ هفته کی رفتین؟؟؟

۱۳ پاسخ

من ۲۸ نرفتم یه ۳۲ رفتم یه ۳۴

34 هفته

28و33

۳۲هفته

۳۲ هفته

یبار۲۷ رفتم،الانم توی ۳۴هستم هنوز بعدی رو ننوشته

یه بار۲۸هفته رفتم
یه بارم قراره چهارشنبه برم که میشم ۳۳ هفته و چهار روز

برای من۳۰گفت بیا برات بنویسم احتمال داره ۳۱ یا ۳۲ بیفته دیگه

برا من ۳۶ هفته نوشته

من دیگه نرفتم دکترم گفت همه جیزش خوبه وزنش. همه چیش.. طبیعی هستی..،زایمانت دیگه نیاز به سنو دیگه نیست. درواقع خرج اضافست

من ۲۹ هفته و ۱ روز رفتم
یکی هم‌برای ۳۷ نوشته برام هنوز نرفتم

من ۲۹ هفته رفتم
حالا میخوام ۳۳ هفته برم

من یه دونه ۳۳ هفته
یه دونه ۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا 🩵 مامان آریا 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری