من ۲۸ نرفتم یه ۳۲ رفتم یه ۳۴
34 هفته
28و33
۳۲هفته
۳۲ هفته
یبار۲۷ رفتم،الانم توی ۳۴هستم هنوز بعدی رو ننوشته
یه بار۲۸هفته رفتم
یه بارم قراره چهارشنبه برم که میشم ۳۳ هفته و چهار روز
برای من۳۰گفت بیا برات بنویسم احتمال داره ۳۱ یا ۳۲ بیفته دیگه
برا من ۳۶ هفته نوشته
من دیگه نرفتم دکترم گفت همه جیزش خوبه وزنش. همه چیش.. طبیعی هستی..،زایمانت دیگه نیاز به سنو دیگه نیست. درواقع خرج اضافست
من ۲۹ هفته و ۱ روز رفتم
یکی همبرای ۳۷ نوشته برام هنوز نرفتم
من ۲۹ هفته رفتم
حالا میخوام ۳۳ هفته برم
من یه دونه ۳۳ هفته
یه دونه ۳۷ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.