کاش تو بارداری بیخیال بودم، برای انتی روزشماری میکنم

۹ پاسخ

منم همینطورم،گهواره ام بیشتر به آدم انرژی منفی میده چون هر کی پیام میذاره تو شرایط خوب و عادی نمیذاره

وای منم خیلی مونده دو هفته دیگه دارم تا انتی

مادر شدن همینه دیگه
مادر بیخیال خوب نیست

منم همینجوری بودم خداروشکر اوکی بود انشالله برای شما برای بقیه مادرا اوکی باشه
و اینکه گهواره چیزا منفی هم داره اون باعث استرست میشه نگران نباش

شما که هفته سیزده ای میتونی بری

من برای ان تی😭چقد استرس دارم خدایا
دعا کن برا منم به خوبی بگذره همه چی انشاالله

عزیزم ❤❤❤ منم خیلی روز شماری میکردم انشاالله کوچولوت سالم باشه.

کی قراره بری؟

منم مثل شمامم ولی نمیگذره ک

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرین مهر مامان آراد و آرین مهر هفته سی‌ودوم بارداری