دوستان بین سونو قلب تا انتی سونو رفتید یا بیخیال بودید؟🥲🫠

۱۲ پاسخ

عزیزم ویارت چیه شیرینی دوس داری یا ترشی

بعضی‌ها میگن سونو زیاد رفتن برا جنین ضرر داره. نه دیگه هروقت دکتر بگه میرم درغیراین صورت لازم نیست

من چون مجدد لک افتادم بینش دکترم گفت باید چکاپ قلب و رشدش بیای که ۹هفته و ۴روز بودم رفتم

نه نرفتم ولی دلم پر میزد که برم خودمو کنترل کردم 🙂

من ۱۱ هفته رفتم چون سرکار میرفتم یبارم خوردم زمبن همش استرس داشتم خدایی نکرده طوریش بشه

من نرفتم ولی بین انتی و آنومالی می‌خوام برم 😅🥹
مثل خوره میفته تو جون آدم

من ک همون قلبو رفتم گفت تا غلبارگری لازم نیست

سپردم ب خدا🤍

من دوبار

سونو انتی همون غلبارگریه

من که نرفتم زیاد بهش فکر نکن استرس میگیری

نه دیگه لازم نیست فکر کنم من که نمیرم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری