منم اولین تجربمه خیلی دوس دارم بدونم دردش چه جوریه
واینکه خیلی میترسم 🥹
دردای عجیب و وحشتناکی میپیچه تو مثانه و کمر و ول میکنه هی میگیره و ول میکنه
فکر کن یبوست خیلی خیلی شدید گرفتی هرکاری میکنی تو دسشویی نمیاد و تو اذیتی یدفه کمرت و زیردلت میگیره باز ول میکنه اول فاصله ها زیاده مثلا هر ۲۰ دقیقه یه درد میاد و میره بعد دیگه کم میشه میرسه به ۲دقیقه یا ۱دقیقه
سلام عزیزم شکم سفت و منقبض میشه و همراه کمر و زیر شکم و درد میگیره بعد ول میکنه ،دردشم و منظم هست و ریتم خاصی داره که هر چی دهانه رحم باز میشه بیشتر میشه و فاصله کمتر
غیر قابل توصیف
دردی ک ب زبون گفتنش راحتعععع
من تو بارداری اولم دکتر گفت باید طبیعی زایمان کنی از ساعت ۹ صبح درد کشیدم تو فردا ۱۰ صبح آخرش خودم گفتم سزارين میکنم به نظرم خیلی بده🥺
من تجربه نکردم
دکتر می گفت شکم از بالا به سمت پایین منقبض میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.