سلام خانم هاا درد زایمان چطوری میشه بگین

۷ پاسخ

منم اولین تجربمه خیلی دوس دارم بدونم دردش چه جوریه
واینکه خیلی میترسم 🥹

دردای عجیب و وحشتناکی میپیچه تو مثانه و کمر و ول میکنه هی میگیره و ول میکنه

فکر کن یبوست خیلی خیلی شدید گرفتی هرکاری میکنی تو دسشویی نمیاد و تو اذیتی یدفه کمرت و زیردلت میگیره باز ول میکنه اول فاصله ها زیاده مثلا هر ۲۰ دقیقه یه درد میاد و میره بعد دیگه کم میشه میرسه به ۲دقیقه یا ۱دقیقه

سلام عزیزم شکم سفت و منقبض میشه و همراه کمر و زیر شکم و درد میگیره بعد ول می‌کنه ،دردشم و منظم هست و ریتم خاصی داره که هر چی دهانه رحم باز میشه بیشتر میشه و فاصله کمتر

غیر قابل توصیف
دردی ک ب زبون گفتنش راحتعععع

من تو بارداری اولم دکتر گفت باید طبیعی زایمان کنی از ساعت ۹ صبح درد کشیدم تو فردا ۱۰ صبح آخرش خودم گفتم سزارين میکنم به نظرم خیلی بده🥺

من تجربه نکردم
دکتر می گفت شکم از بالا به سمت پایین منقبض میشه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان محمد جواد🩵😍 مامان محمد جواد🩵😍 ۵ ماهگی
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی