دقیق یادم نیست
ولی از صبح که از خواب پا شدم رفتم سرویس دیدم ازمخون میاد کم
بعد دیگ درد کم داشتم کمر و زیر شکم رفتم بیمارستان معاینه کرد گفت هنوز موقعت نیست برو خونه
اومدم خونه خوابیدم تو خودم می پیچیدم تا عصر که دیگ به اوج رسید و کیسه آبم پاره شد
میگن شکم از بالا شروع میکنه سفت شدن تا پایین .
نفس کشیدن هرچی میگذره سخت تر میشه .
حس دفع مدفوع بزرگی داری اما نمیشه .
عرق سرد و درد و ضعف .
برای من شکمم سفت بود یکم درد کمر و شکم داشتم حرکت بچه کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.