۱۱ پاسخ

دردش از پریودی بیشتر ولی وقتی بچه داره میاد بیرون خیلی دردش شدید تر میشه تا کامل ک میاد کل دردا میره

درد وحشتناک 😐😐 خیلییی دردناک بود

درد های قبلش شبیه درد پریودیه ولی چون هر چند دقیقه تکرار میشه و‌منظم دردت میگیره حالت بد میشه خسته میشی ولی اون لحظه بچه میخواد دنیا بیاد واییی یه درد عجیبی میگیره لگنت که نگم برات البته الان امپول بی حسی میزنن من میخوام سر این زایمانم اسپاینال بشم

قابل مقایسه باهیچ دردی نیس انگار همزمان استخوانای بدنت باهم خورد شدن

دردش فرق میکنه برای هرکسی و حتی مدت زمانش
چندین برابر درد پریودی و هرچی جلوتر میره دردش بیشتر میشه و فاصله ها کمتر
من خودم 12 ساعت درد کشیدم و لحظه اخر نفسم قطع شد
ولی همسایمون 3، 4 ساعت درد کشیده بود و میگفت خیلی خوب و راحت بوده

من تو پریودی زمینو چنگ میزنم از درد میگن ک ۱۰ برابر اونه🙂🙂

دردش فرا تر از تصور هست..جوری ک بعدش تعجب میکنی از اینکه تونستی..

دردش مثل پریودی هست ولی یکم شدید تر اما به خواست خدا قابل تحمله ولی وقتی که کیسه ابت پاره بشه و بچه بیاد کل اون دردا یکجا تموم میشن
ولی بعدا وقتی میان دست میکنن داخل واژنت و شکمت رو فشار میدن تا خون اضافی بیاد بیرون اونم یکم دردناکه
اما میگم همشون قابل تحمله اصلا نترس و استرس نگیر چون اون لحظه خدا بهت توان و تحمل میده عزیزم

دردش کمی شدیدتر از پریودیه از فاصله های ی ساعت شروع میشه و هی فاصله ها کمتر میشه تا ب زایمان برسه
ک البته میگن زایمان دوم و سوم روند زایمان کمتره

درد پریودی اما چند برابر
میگیره ول میکنه
به من میگفتن موقعی ک میگیره تو زور بزن لحظه ک میگرفت از درد نمی‌تونستم تکون بخورم فقط جیغ میزدم بلدم نبودم زور بزنم کسی بهم نگفته بود
کمر در حال نصف شدن جلو شکم انگار داشت کنده میشد
اما بعدش ک بهم گفتن فشارتو بنداز رو بچه فکر کنم ۲۰ دقیقع طول کشید
البته اینم بگم من بچم پایین نیومده بود
و با سرم فشار زایمان کردم ۴۱ هفته
امیدوارم برا شما آسون باشه

والا دردش جوریه که یادت میره و دوباره تن به بارداری میدی.😆

سوال های مرتبط