برای من اون تایمی که زور میزدم سخت ترین قسمت بود
حدود ۴۰ دقیقه هم طول کشید
ولی لحظه ای که بچه رو میکشن بیرون اصلا درد نداره اتفاقا یهو حس سبکی خیلی زیاد بهت دست میده و راحت میشی
درد پریودی و بیشتر از اون موقع انقباض
موقعی که انقباض نیست درد مثل درد پریودیه
اخرای زایمان معمولا میگن بیشتر میشه چون اتقباضات پشت سر هم میاد مثلا ده بیس دیقه اخر
ولی بچه که میاد بیرون تموم میشه
بنظر من دیدی یهو مسمویت خیلی شدید میشی ی پیچایی میخوره شکمت و میخای از حال بری و ی دردای بدی داری شبیه اونه🤣
نپرسی بهتره
توضیحشم سخته😅چطور بگیم تشریحش کنیم
شبیه پریود نیس.وقتی وارد فازفعال زایمان میشی و دردا میگیره دیگه اون لحظه ن میتونی وایسی ن میتونی بشینی ن میتونی دارزکش باشی
اصن نمیفهمی کجایی کی اونجاس
بگو اپیدورال بزنن برات 4سانت ببعد
خودت میفهمی😈😈
هیچ دردی قابل وصفش نیست دردیه که هیچ وقت تجربه نکردی من میگفتم میمیرم و تهش نمیمیری😂
اصلا ایجوری ک تعریف میکنن نیست اصلا نترس استرس نگیر برات خب نیس من برا دخترم از بس ترسیده بودم زایمان زود راس گرفتم خ
ترس چرا خدا بزرگه خودش هم کمک میکنه
درد پریودی ک هی شدتش بیشتر کنی و ب سمت کمرت و پهلوها بره ، قابل تحمله تا یه جایی اما اخرش سخته ولی اتفاقا اخرش زود میگذره ، یعنی از ۶ سانت تا زایمان فوقش چهل دقیقه اس ، تجربه منو بخون اگه خواستی
برای من انگار آهن داغ میریختن توی گودی کمرم،احساس میکردم الان کمرم میشکنه دیگه
در کل به خودت استرس نده
من انقدر بزرگش کرده بودم یاد زایمان میوفتادم گریم میگرفت
فکر میکردم مثل مرگه
اصلا اینطور نیس به نظر من همش قابل تحمله
اوج دردش اون لحظس که زوراخرومیزنی وبچه رومیکشن بیرون بعدش تموووووم
من الان چند روزه دردام شروع شده همش میرم زیر دوش ولرم باسنم سنگین میشه لگنم انگار داره منفجر میشه شکمم
والا من امروز دراز کشیده بودم ی درد بدی تو کتف و پهلو و زیر دلم و لگن واژنم افتاده بود نمیتونستم تکون بخورم
با خودم گفتم اینا که طبیعی زایمان میکنن چه دردی تحمل میکنن پس 🥲🥲
بنظرم توان طبیعی ندارم کاش دکترم سزارین قبول کنه
منم هیچی نمیدونم
به خودت استرس نده
یا چی🤭🤭🤭
من که نمیخام بدونم😑✋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.