منم دارم اصلا نمیتونم بچرخم شبا خیلی درد میگیره
عزیزم واژن دردت بهتر شد ؟
دردت چ جوری بود
من انگار واژنم داره میترکع
زایمان از ۳۷ هفته به بعد زودرس نیس
الان چون دیگه توی ماه نه هستیم
همه اینا بهش میگن ماه درد
طبیعیه و نباید زیاد سرپا بمونه ادم باید استراحت کنی
منم همه جام درد میکنه🥲در هر حالتی که باشم
فکر میکنم تو هفته های بالاتر طبیعیه عزیزم
من فقط موقع دراز کشیدین و پهلو به پهلو شدن این درد دارم
منم دارم خیلی.به سختی راه میرم
منم یکی دو روز دردش وحشتناک بود حتی نمیتونستم راه برم دکترم گفت نی نی پایین اومده الان از ترس همش دراز کش هستم که خدایی نکرده زایمان زودرس نشم
منم دارم 🥲همش میترسی زودتر زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.