۵ پاسخ

منم همینجورم

بریچه؟؟؟برای من سفالیکه ولی هی حس میکنم یچیزی تو واژنم وول میخوره

مثه وقتی ک سوند میزارن

منم مثل شمام عزیزم
چون هفته های اخرمونه بچه اومده تو لگن بخاطرهمون

وایی خیلی حس بدیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی