برااسهال پودر سنجد عالیه و بالا اوردنشو نمیدونم
سلام عزیزم من ذخترم همینطور بود روزی دوبار پدی لاکت
دوبار هر دوازده ساعت زینک ۲و نیم سیسی
یه شربت برای تهوع هم نوشته بود یک سیسی
اینارو یرای دخترم نوشت دکترش
کته ماست....با ماست کم چرب دوغ درست کن بده بهش...موز بده
برا استفراغ شربت آندسترون
اسهال پودر سنجد و ماست
ویروس دخترمنم گرفت حتمن ببر پدی لاکت بده عزیرم
فقط ببر دکتر
ویروسه جدیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.