عزیزم عمم گف خیلی خیلی خوبه که زود متوجه شدی گف واسه دختر من ۳ درصد بود تو میگی ۸ درصد اشکال نداره یه متخصص خیلی خوب کلیه و مجاری ادراری نوبت بگیر ببرش میگ اگ نبری بچه هرماه دچار عفونت ادراری شدید میشه ببرش از طریق سرم ب کلیه هاش دارو میزنن یه ژلیه میگ از خارج میاد واست نوبت عمل میزنه البته ب عمم گفته بود باید عمل بشه ببین نظر دکتر شما چیه عمم برده بود متخصص کلیه و ادراری اطفال تو شیراز دختر عمه من ۴ساله بود اون موقع الان ۱۴ سالشه....گف نگران نباش اصلا وقت عمل میزنه یه ژلی از خارج میاد از مجرای ادراری تزریق میکنن یه لوله ای رو فنر میزارن میبندن خوب میشه دیگ ولی هر ۳ چکاب داره باید خشک کن بخوره حالا تا یسال بشه دوسال بشه ب نظر دکترش بستگی داره ک کی قط کنه خشک کنو میگ بچه بعد عمل هر زمانی ک دشویی داشت به هیچ عنوان نباید نگه داشته باشه اصلا واست مهم نباشه ک دشوبی کرده و فلان هرکجا جیشش گرف بزار بکنه ک خدایی نکرده برگشت نداشته باشه...میگ چون دختره دکتر گف زماننیم ک بارداررشه شکمش بزرگ شه کلیه تنبل میشه باز چون فضام کم میشه اون موقع میگ دکتر گف باید پوشک بزاره دختر عمم هر زمانی ک دشویی داشت همون لحظه ادرارشو بریزه حتی یه ثانیم نباید نگه داشته باشه...همینا گف فقط گف خبلی خوبه زود متوجه شدی سری ببرش یه دکتر خیلی خوب ولی
اگ میتونی شرایط داری ببر همین شیراز یکی عمم خودش بوشهر زندگی میکرد ولی اینجا تعریفشو شنید برد شیراز اما اگ شرایط نداری همون تهران ببر
این پیام عمم (((((مال فاطمه ۳درصد کار میکرد
بردیمش شیراز لوله که ادرار برمیچرد کلیه رتوش با ژل بستن
بیمارستان نمازی شیراز نوبت گرفتیم نوبت عمل شد بردمش انجام دادن تا یک سال چرک خشکن دادم بعد آزمایش آخر گفت خوب شده
اما به هیچ عنوان نباید ادرارش نگه داره ))))
پسر جاریم کلن یه کلیه داره از وقتی ب دنیا اومد .فقط دکتر منعش کرده از ورزش و تحرک زیاد واینا.
دختر عمه من بچه بود اینطوری بود کلیش مشکل داشت ادرار نمیتونست کنه برمیگشت تو ادرار بیمارستان شیراز عمل شد بعدش خوب شد
من وقتی حامله بودم گفت جفت کلیه هاش ورم داره آخر بارداری بهتر بود گفت بعدش بیا سونو ازش بگیرم شوهرم هی میگه نمیخاد
چطوری فهمیدی چرا اخه
وای نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.