عزیزم بتات چند شد؟و اینکه کی رفتی دیدی ساکت تشکیل شده یا نه؟برای خودم میپرسم
8هفته برو که خیالت راحت بشه الان خیلی زوده
اگه میتونی تا ۸ هفته صبر کن
بعد برو من 7هفته رفتم نتونستم صبر کنم
دو هفته و نیم دیگه یا سه هفته دیگه
۸ برو
من 8 هفته و 4 روز رو حساب پریودی رفتم 8هفته کامل بودم و خداروشکر همه چی تشکیل شده بود
۹ هفته
آخرای ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود .
من ۸ هفتگی رفته بودم
۷ هفته به بعد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.