کی برم سونوقلب ببینم تشکیل شده یانه پنج هفته پنج روزم

۱۰ پاسخ

عزیزم بتات چند شد؟و اینکه کی رفتی دیدی ساکت تشکیل شده یا نه؟برای خودم میپرسم

8هفته برو که خیالت راحت بشه الان خیلی زوده

اگه میتونی تا ۸ هفته ‌ صبر کن
بعد برو من 7‌هفته رفتم نتونستم صبر کنم

دو هفته و نیم دیگه یا سه هفته دیگه

۸ برو

من 8 هفته و 4 روز رو حساب پریودی رفتم 8هفته کامل بودم و خداروشکر همه چی تشکیل شده بود

۹ هفته

آخرای ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود .

من ۸ هفتگی رفته بودم

۷ هفته به بعد برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری