من هنوزم دارم گاهی اوقات البته🥲
من دیگه به فنا رفتم
عزیزم من تازه وارد هفته ۱۶شدم یکم بهتر شدم همش حالت تهوع داشتم ... ان شاء الله شماهم بهتر میشی باید صبوری کنی...
من تهوع نداشتم اصلا اینقدر نگرانم میگم نکنه مشکل دارم
مال منم خیلی بد بود اومدم خونه مامانم اون شبی ک اومدم هم حالم بد بود خوابیدم صبح بیدار شدم دو روزه اینجا اصلا حالت تهوع ندارم
متوجه شدم به همسرم و خونه خودم ویار دارم🥺
وای منم😥😥
دیگه خستممم😣
من هنوز دارم
وسطای چهار احتمالا بهتر میشی
برو دکتر ببین بهت اندانسترون و فاموتیدین بهت میده
من با این قرصا بهتر میشدم تقریبا
هنوز کو عزیزم تازه اول راهی،،تا ۳ ماه اول رد کنی بهتر میشی،
عزیزم اول راهی من همچنان با شدت متنفرم از غذا و بالا میارم فقط با روزی نصف دمیترون میتونم یچیز بخورم
وارد چهار بشی اوضاعت بهتره انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.