۱۹ پاسخ

خیلی هم عالی
اینطور وقتا پرش کن از گل طبیعی
و ازین مروارید های ریز میزه ک واسه رو کیکع
بریز روش شلوغ میشه دیده نمیشه خامه اش

خیلی عالیه هرکسی خندیده اشتباه رفتاریشه
آفرین بهت مامان هنرمند🥰

نه بابا خوبه ناز شده فقط خامه ات رو باید بیشتر میزدی که رنگش مات بشه

برای بار اول خیلی خیلی عالیه آفرین بهت

نه عزیزم برای بار اول عالی ام شده

باید خامه اینقدر بزنی که رد همزن روش بمونه بعد خامه کشی کنی

خوشگله

نوش جان

باز تو همینو انجام دادی
ما که در همین حدم بلد نیستیم بیایم بخندیم؟🤣

خامه رو کم زدی خوب نگرفته
با این حال بانمک شده
نوش جونتون

چطور خامه رو درست کردی؟؟ قیمتش چقدر بود؟ فرم گرفتنش راحت بود یا سخت ؟

خسته نباشی عزیزم
برای اولین بار خیلی خوبه قشنگم

عالیه آفرین بهت

ایول

برااولین بار خیلی خوب شده
براخامع کشی بذار کیک خنک باشه ک خامه اب نشه

خداقوت قشنگ شده🎀
میتونی یکی دوتا گل بزاری اونجایی ک سرازیر شده
روش هم ترافِل صورتی بریزی قشنگ تر بشه🥰

خوبه فقط خامه خوب فرم نگرفته کارت سخت شده

داخل چی پختی نفس

نه خيليم خوبهههه

سوال های مرتبط