خوبه برای دخترم استفاده میکنم فقط همین گرفت ارتودنسی و سر گردو نگرفت اوق میزد
من میدم ، اونت خریدم براش ولی یدونه بیبی لند داشت طرح اونت اون رو بهتر میگیره و دوست داره
من گرفتم
قبلا ارتودنسی خریدم اونو نگرفت بچم
ولی الان با این راحته
من بادومی بیبی لند دادم به پسرم گرفت دیگه بعدش براش بادومی اونت گرفتم
مال من اونت هست
من شیرخودم رابه دخترم میدم پستونک ضرره داره برای نوزاد
من ارتودنسی خریدم ولی الان میخام اونت بخرم میگن اونت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.