۴ پاسخ

والا من زمان دخترم 33 رفتم برای رشد
دیگه قبلش انومالی رفته بودم
بعدشم چیزی نرفتم
هرچی زودتر بری باز دوباره میفرستن سونو ، همش هزینه اذکی

من ۳۴کامل بشه میرم

34 هفته تمام برو

همونی که دکتر گفته

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها مامان مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری