۳ پاسخ

هیچ علائمی نداشتم 38 هفته کیسه آبم پاره شد رفتم نی نی اومد

گلاب به روت اسهال بعدش لکه بینی ۴ روز بعد کیسه آب پاره شد

علائم نداشتم شیک و اماده رفتم سزارین شدم و برگشتم😃

سوال های مرتبط

مامان مهدیاروشهریار مامان مهدیاروشهریار ۱۰ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد