خانما دردای زایمانتون ک شروع شد چجوری بود؟

۱ پاسخ

برا من مثل دلپیچه بود....
خیلی ببخشید دقیقا مثل موقعی که بیرون روی شدید داری همراشم دل‌پیچه داری ...اونجوری بود

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد