سلام خانما دردای زایمانتون چه جوری شروع شد

۴ پاسخ

با معاینه نحربکی‌ وبعد از برداشتن بخیه سرکلاژ

بدون درد رفتم بستری شدم با آمپول فشار زایمان کردم

رابطه بدون جلوگیری داشتم همونشب دردم گرف

با پیاده روی

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی