شب که رفتم پیاده روی حس میکردم زیر دلم سنگین
از ساعت 2 شب دردم شروع شد اولش هر یه ربع بود و خفیف تر، کم کم شدید شد و فاصله 5 دقیقه
ساعت 6 یا 7 صبح بود رفتم بیمارستان گفتن 4 سانتی، بستری شدم، ساعت 2 ظهر زایمان کردم
کلا دردش شبیه پریودی کم کم شدید و خیلی شدیدتر میشه
برای من از زیر دلم شروع میشد و کل شکمم میپیچید
من تا ۶سانت هیچ دردی نداشتم از ۶سانت کمردرد داشتم ولی یک هفته قبل تهوع داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.