۲ پاسخ

شب که رفتم پیاده روی حس میکردم زیر دلم سنگین
از ساعت 2 شب دردم شروع شد اولش هر یه ربع بود و خفیف تر، کم کم شدید شد و فاصله 5 دقیقه
ساعت 6 یا 7 صبح بود رفتم بیمارستان گفتن 4 سانتی، بستری شدم، ساعت 2 ظهر زایمان کردم
کلا دردش شبیه پریودی کم کم شدید و خیلی شدیدتر میشه
برای من از زیر دلم شروع میشد و کل شکمم میپیچید

من تا ۶سانت هیچ دردی نداشتم از ۶سانت کمردرد داشتم ولی یک هفته قبل تهوع داشتم

سوال های مرتبط